المشتركين

الخميس، 22 ديسمبر 2011

مسابقة

السلام عليكم
اليووم حبيت اعمل مسابقة و هي 
عن السنة الميلادية الجديدة
احناا المسلمين ما نحتفل بالكريسماس
ستاردول لعبه
و نقدر نحتفل في ستاردول
اسم المسابقه 
اجمل غرفة كريسمس
طبعا حيكوون فيها زينه و شجرة و هدايا و كل شيئ 
مثلا هذه غرفتي
  
شروط المسابقة 
1- تكوني مشتركة بالمدونة
2- لازم يكون عندك رووح رياضية بتتقبل الفوز و الخسارة
3-  ممنوع الغش او الاعترااض للشروط 
4- اذا اشتركتي مو تروحي و تخلي التصويت 0 اذا بدكـ تفوزي لازم تجيبي بنات يصوتولكـ 
فقط لمتابعي المدونة 
سيتم استبعااد المشتركات الغير مشتركين بالمدونة 
الجوائز هي 
للفائزة الاولى بشتري لها ديكوراات لغرفتها ب70 كوينز
للفائزة الثانية  بشتري لها ديكورات لغرفتها بقيمة 50 كوينز
الفائزة الثالثة بشتري لها ديكورا تبقيمة 30 كوينز 
و لكل الفائزاات رح احط صورة غرفتهم في المدونة لمدة اسبووووع 
الي تشتركـ تكتب اسمها بستاردول و رابط غرفتها و ما تقلي ما اعرف اصور او تعالي صوريني اووكـ
المسابقة متاحة لمتابعي المدووونة فقط 
 تحيأأأتي صاحبة المدونة نرمين
 
 

هناك 7 تعليقات:

  1. انا هشترك ياقمر انا اسمي في ستاردول prines

    ردحذف
  2. بصي انا دلوقتي مش هفتح الغرفه انا هفتحها يوم راس السنه علشان لسه بودب فيها

    ردحذف
  3. انا عايزة اشترك يا قمر واسمى فى ستاردول
    designernadosh

    ردحذف
  4. ودا رابط الصورة بتاعتى يا قمر
    http://www8.0zz0.com/2011/12/23/13/596816751.jpg

    ردحذف
  5. انا اسمي في ستاردول هو gentillebelle1 و رابط الصورة هو :http://i41.tinypic.com/122n5u8.jpg

    ردحذف
  6. انا كمان عاوزة اشترك في المسابقة انا كل ماانضم للمدونة مش رادي خالص مش عارف ليه ولا بالياهو ولا بي جوجل بس انا اسمي بستار دول هو gogox1245انا مش هجيب صورتي دلوقتي لانيبودبها هافتحها يو الكرسميس بس ياريت لو تخلوني اشترك

    ردحذف
  7. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف