المشتركين

السبت، 4 فبراير 2012

مسابقة جديدة اسبوعية

السلام عليكم
طبعا انا بعد مالاحظت انكم حبيتوا دروس المكياج بتاعتي فقلت نخليها بقى مسابقة بس مش مرة واحدة بس
لأ دي هاتكون كل اسبوع
طب المسابقة عبارة عن ايه يا سما؟
-----------------------------------------------
المسابقة عبارة عن اني هاجيب ليكم صورة مكياج انا عاملاه مكياج عيون او مكياج عادي و ممكن ساعات يكون مكياج حقيقي او مكياج من تصميمي
بس مش لازم تكون بنفس الألوان يعني ممكن بألوان تانية
و عشان ابقى اسهلها عليكم هاكتب ليكم الخطوات كمان
و المشتركات مش اقل من خمسة و لا اكتر من عشرة
طب و الجوائز هاتكون ايه؟
----------------------------------------------
الجوائز هاتكون مقدمة من صاحبة المدونة نرمين
لو كانت الفائزة سوبر نرمين هاتشتري من بازارها بـ200 كوينز
و لو كانت عضوة عادية نرمين هاتبعتلها هدية قيمة بدولارز
كدة هاشوف تعليقات كتيرة على الموضوع عشان تشتركوا
-------------------------------------------
اكيد بتقولوا دلوقتي يلا عاوزين نشوف المكياج
طيب عشان ماطولش عليكم ادي صورة المكياج
و الخطوات:
1-حطي آي شادو في طرف العين كدة و حطي كمان حتة صغيرة تحت زي الآي لاينر كدة
2-حطي آي شادو بلون تاني في النص و حطي حتة بردوا تحت كدة
3-حطي لون تالت من الآي شادو في المنطقة المتبقية كدة
4-و اخيرا حطي الماسكارا
كدة الخطوات سهلة و المكياج واضح
عاوزة بقى اشوف تعليقات و روابط كتيرة على الموضوع ده
ملحوظة:مسموح باشتراك الكاتبات
تحياتي

هناك 11 تعليقًا:

  1. ميك اب جمييل
    يعطيكي العافيه
    ان شاء الله رح بشترك بس اجهز الصورة

    ردحذف
  2. دي المسابقة حلوه جداا بسس انا معرفش اني اصور الميدول بتاعي بالبلازه رغم ان مكياجاتك حلوه اوى و كنت متحمسه عشان اشترك بالمسابقة بس انا مش محظوظه

    ردحذف
  3. MisSou
    و لا يهمك يا قمراية
    انا دلوقتي هانزل موضوع كيفية تصوير المي دول و عمل رابط ليها و بعدين تصوري مكياجك اللي عملتيه و تحطي الرابط بتاعه هنا

    ردحذف
  4. http://i40.tinypic.com/21o0qo8.jpg

    ردحذف
    الردود
    1. يا قمر مش لازم انك تعملي معاه طقم
      هو انا كنت عاوزة صورة العين بس
      بس هاعديها المرة دي و ادخل صورتك في المسابقة بس بعد كدة يا بنات محدش يعمل طقم مع المكياج و ماتعملوش روج غير لما يكون مكياج كامل

      حذف
  5. ان شاء الله رح بشترك و لما اخلص بابعتلك الرابط اسمي في ستاردول vivelousa1 

    ردحذف
  6. انا بشترك اسمي بستار maiartwilightوهذا رابط الصورهhttp://www.sdcdn.com/camera/103/618/103618211.jpg

    ردحذف
    الردود
    1. معلش يا قمر بس شروط المسابقة ان مكياجك يكون شبه مكياجي و انتي مكياجك مش شبه بتاعي خالص
      و بعدين ممكن تعمليه في البلازا و تصوري نفسك و تعملي رابط لمكياجك و تنسخي الرابط هنا
      حاولي تاني و انا مستنية المكياج الجديد لو هاتعمليه

      حذف
  7. اكيد حبتي راح اعملة وهحط الرابط

    ردحذف
  8. انا عملتها يا قمر اسمي بستار maiartwilightوهذا رابط الصوره يارب يعجبكhttp://www.sdcdn.com/camera/103/745/103745470.jpg

    ردحذف