المشتركين

الجمعة، 16 ديسمبر 2011

مسابقة جديدة

السلام عليكم
النهاردة هانعمل مسابقة جديدة في المدونة ده طبعا بعد ما خدت اذن نرمين
و هاتكون مسابقة(احلى بنوتة)
المسابقة عبارة عن انك تلبسي الدول بتاعتك لبس شيك و حلو و معاه مكياج لايق على اللبس
و الشروط:
1-تكتبي اسمك بستاردول و رابط عروستك
2-يكون عندك روح رياضية
3-يكون عندك على الأقل صفحة واحدة في مكياجك و تلبسي دميتك اكسسوارات حلوة
و هاناخد عشرة مشتركين في المسابقة و لو التعليقات كانت اقل فهاناخد اقل من عشرة بس مش هايقلوا عن ستة و اللي فوقه بقى
نيجي للجوائز:
الأولى هاشتري انا و نرمين من بازارها بـ50 كوينز
و التانية هانشتري من بازارها بعشرين كوينز و نبعتلها هدية حلوة
و التالتة هانشتري من بازارها بعشرة كوينز و نبعتلها بردوا هدية
و بردو الجوائز المشتركة بين التلاتة اننا هانصوتلهم و صورتهم هاتكون في المدونة لمدة اسبوع
يلا عاوزين حماس و تفاعل في مسابقتنا
تحياتي
***سما***

هناك 12 تعليقًا:

  1. ممكن اشترك
    لو ممكن
    اسمي في ستاردول:mahdiaal-naser3

    ردحذف
  2. انا عايزه اشترك انا اسمي في ستاردول prines

    ردحذف
  3. طب انا دلوقتي هاروح و اصوركم في جناحكم دلوقتي

    ردحذف
  4. انا ابي اشترك اسمي في ستار دول coolDARLI

    ردحذف
  5. انا اشترك اسمي بستاردول princesse.kala1
    الزي انا لابستو بالجناح البيتش فيلا اللي رح يطلعلك لما تزوري جناحي

    ردحذف
  6. انا عايزة اشترك يا قمر وهاروح اجهز دميتى وارجع

    ردحذف
  7. انا اسمى فى ستاردول designernadosh
    ودا رابط الصورة بتاعتى
    http://www13.0zz0.com/2011/12/16/17/646174633.jpg

    ردحذف
  8. اسمى فى ستاردول babewalaalele
    رابط صورة المسابقة
    http://www7.0zz0.com/2011/12/16/18/836306779.jpg

    ردحذف
  9. لازم يعني احط رابط الصورة

    ردحذف
  10. هاذا رابط الصورة
    http://www.sdcdn.com/camera/89/186/89186221.jpg
    اسمي في ستار دول coolDARLI

    ردحذف
  11. ماخلاص يا قمر انا صورتك و دخلتي المسابقة
    كدة تم اغلاق باب الاشتراك في المسابقة و هانزل صور المتسابقات دلوقتي

    ردحذف
  12. اتقفل ياخسارة انا كنت عاوزة اشترك وكنت هقول اسمي بستار دول لاني بجد بحب المدونة دي جدا لكن خالص بقه ماليش حظ

    ردحذف