المشتركين

الخميس، 7 يونيو 2012

مطلوب كاتبات

هاي يا بنات مطلوب كاتبات للمدونة 

اكيد بشروط 

1-تتفاعل مع المدونة و متكسلش و لو متفعلتش هتطرد من المدونة 

2-تكون بتعرف علي الفوتوشوب او الرسام 

3-متنزلش اي صورغير و علية روبط المدونة 

4-متنزلش اي مسابقة من غير متخد اذني انا او نرمين 

5- متعملش بنر او شعار لنفسها انا اللي هعملها اوكي

بس كدة اللي فيها المصفات دي و عايزة تبقي كاتبة تكتب في التعليقات 
و دة صورة الروبط بتاع المدونة الي هيطحط علي الصورة



هناك 4 تعليقات:

  1. انا عايزه اكون كاتبه اسمي في ستاردول prines وانا اعرف في الفوتوشوب واعرف في الفوتوفنيا والستاربيونش بتوعي 3160

    ردحذف
  2. وانا كاتبه في مدونه ستاردول المصريه لكل العرب انا كاتبه لحد دلوقتي هناك

    ردحذف
    الردود
    1. يعني انتي رح تستقيلي من مدونةستاردول المصريه ؟؟؟؟حبيبتي اولآ لازم تكووني كاتبة بمدونة واحده قط عشاان ما يكون عليكي ظغط

      حذف
  3. هاااي أنا qwxsdd5المدون تبعك حلو أوي يا ريت تقبليني

    ردحذف