المشتركين

الأربعاء، 4 يناير 2012

مسابقة الـ200 عضوة

السلام عليكم
الأول الف مبروك لأن مدونتنا كملت 200 عضوة
و بالمناسبة دي حبيت اعمل مسابقة بعد ماخدت اذن نرمين صاحبة المدونة طبعا
و اسم المسابقة(الملكة الزرقاء)
و الشروط:
1-تلبسي الدول بتاعتك لبس ازرق شيك و ممكن تعملي اكسسواراتك بلون تاني
2-تلبسي نفسك في البلازا و تصوري الدول بتاعتك و تبعتي الرابط بتاع الصورة(و لو مش عارفة تصوري نفسك و عندك لبس ازرق في سويتك تلبسيه و تحفظي لبسك و تقوليلي اروح و اصورك)
3-يكون عندك روح رياضية و تتقبلي الخسارة
4-لو كنتي فائزة في مسابقة قديمة للمدونة ماتشتركيش تاني و سيبي فرصة لغيرك(بس اللي اشتركوا قبل كدة و مافازوش ممكن يشتركوا هنا)
5-ممنوع اشتراك الكاتبات
و احنا مش هاناخد اكتر من 10 و مش اقل من 6
و الجوائز(مقدمة من نرمين صاحبة المدونة):
لو الفائزة سوبر نرمين هاتشتري من بازارها حاجة بأربعين كوينز
و لو الفائزة ماكانتش سوبر نرمين هاتبعتلها هدية جميلة بدولارز
يلا يا بنات منتظرين المشاركات
تحياتي
***سما***

هناك 10 تعليقات:

  1. ح ـبيتـ هآآلمسآآبقة..

    و آنـ شآء آلله يع ــبكمـ ستآآيليـ ^^..

    http://im22.gulfup.com/2012-01-04/1325708276671.jpg

    ردحذف
  2. ممكن تصوريني ما اعرف اصور

    ردحذف
  3. انا عايزة اشترك فى المسابقة يا قمر واسمى فى ستاردول
    designernadosh
    ودا رابط الصورة
    http://img102.herosh.com/2012/01/04/547807399.jpg

    ردحذف
  4. انا بدي اشترك اسمي بستاردول nano_angel

    ردحذف
  5. انا ا بعرف اصور صوريني بليييييييييييز

    ردحذف
  6. ماااا بعر اصور ***

    ردحذف
  7. alnoony
    انا دلوقتي خدت رابط الصورة
    امال انتي اسمك ايه في ستاردول؟

    ردحذف
  8. انا آآسميـ نفسسة..

    alnoony

    ردحذف
  9. انا بشترك ما اعرف اصور انتي صوريني اسمي alshami222

    ردحذف
  10. انا ما اعرف اصور ممكن اتصوريني بلييز اسمي seba-girl

    ردحذف